Demografia de les xarxes socials més utilitzades

Un dels tips fonamentals a Twitter avui és la demografia de les xarxes socials més utilitzades, una infografia realitzada per la següent web, que ha estat penjada en multitud d’altres webs i blogs. Com a mi m’agraden moltíssim les infografies, una de les millors formes per a representar informació i successos de diferents tipus, no em puc resistir a penjar-vos-la a continuació amb un petit comentari, d’algunes de les dades que presenta, que són les que trobo més interessants o curioses.

Entre les característiques que m’agradaria remarcar són les següents:

  • La franja d’edat on més s’utilitzen xarxes socials és la que oscil·la entre els 35-44 anys, excepte per MySpace on la majoria d’usuaris són menors de 17 anys
  • Facebook fonamentalment l’utilitzen persones de 45-54 anys (una dada realment sorprenent i que fa replantejar-se la tesi de l’ús massiu de xarxes socials pels nadius digitals)
  • Linkedin és una de les xarxes socials utilitzades per la gent amb major poder adquisitiu
  • El nombre de dones que utilitzen les xarxes socials és superior (i en alguns casos amb un ampli diferencial) del nombre d’homes, excepte Digg i Reddit (dues xarxes molt similars a un RSS)

En definitiva, amb el gràfic anterior, us podeu fer una idea de com és, a dia d’avui, el tipus d’usuari per les xarxes socials més comunes.

VN:F [1.9.13_1145]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.13_1145]
Rating: 0 (from 0 votes)
{lang: 'es'}

Related posts:

  1. Informe sobre les xarxes socials a Espanya
  2. Implantació de les xarxes socials a Espanya (gener 2010)
  3. Guia per a l’ús segur de les xarxes socials
  4. El Departament d’Ensenyament i les xarxes socials
  5. Internet amb seny: les xarxes socials

Leave a Reply

Posicionamiento web SEO